onsdag 3 april 2013

*Emè Cosmetic*

I veckan var jag i Köpenhamn och spelade in en video till ett kosmetik märke vid namnet "Emè Cosmetic". Som vi lär se mer av i framtiden.
Denna video kommer jag att länka senare, den handlar om hur man applicerar detta makeup märke. Ser verkligen fram emot att se resultatet, i och med att det är jag som gjorde makeupen. 
Jag kan verkligen rekommendera detta märket! Det är mineral smink som verkligen är lätt att använda, samt har grundaren gjort en succé!? Det är att man kan kombinera nästan allt smink med varandra. 
Deras ögonskuggor  är både fasta och lösa, och dem kan man använda torra och blöta. Du kan även använda dem som nagellack "ja ni läste rätt". 
Nu får ni gå in på deras hemsida och läsa mer själva så kommer jag med mer information om detta underbara makeup märket senare!

Kram / Licazzo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar